کولر گازی جنرال گلد 24 هزار

دسته:

تماس بگیرید

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

کولر گازی جنرال گلد 24 هزار موتور سنگین یکی از انواع کولرهای گازی با کیفیت موجود در بازار می باشد. کولرهای گازی جنرال الکتریک به دلیل تکنولوژی بالا، کارایی و ظاهری منحصر به فرد توانسته اند طرفداران بسیاری را به خود جذب کنند. در ادامه به معرفی ویژگی های کولر گازی جنرال گلد 24000 پرداخته ایم.

معرفی کولر گازی جنرال گلد 24 هزار

کولر گازی جنرال گلد (General Gold) مدل پلاتینیوم GG-S24000 PLATINUM با ظرفیت 24 هزار قابلیت سرمایشی و گرمایشی دارد. این محصول دارای مصرف پایین بوده و صدای کمی نیز تولید می کند، قابلیت سرمایشی و گرمایشی این محصول به شما امکان می دهد در تمامی فصول سال از آن استفاده نمایید.

این کولر گازی قدرت پرتاب باد عالی داشته به طوری که توان پرتاب باد تا 18 متر را دارا می باشد. یکی از ویژگی های مهم این محصول دارا بودن فیلتر بهداشتی داخل آن است که در مسیر جریان باد تعبیه شده و باعث می شود آلودگی ها و ذرات بیماری زا از باد خروجی حذف شده و هوایی مطبوع به گردش درآید.  این کولر گازی با دارا بودن یک پنل داخلی و کندانسور و یک پنل بیرونی به جهت نصب بر روی دیوار طراحی شده است.

کولر گازی جنرال گلد 24 هزار

کولر گازی جنرال گلد 24000 برای چه فضایی مناسب است؟

این کولر گازی می تواند فضایی برابر با 65 متر را به خوبی پشتیبانی کند. کولر گازی جنرال گلد باد را در جهات مختلفی پرتاب کرده و به واسطه ی دارا بودن ریموت کنترل می توان جهت پرتاب باد را نیز تغییر داد.

قدرت خنک کنندگی کولر گازی جنرال گلد 24 هزار

کمپرسور روتاری T3 این کولر با کنترل دور و سرعت موتور دمای مطلوب محیط را حفط می کند. همچنین کمپرسور این محصول با فرکانس تعیین شده باعث صرفه جویی در انرژی شده و قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک را نیز دارد.

گاز خنک کننده R410 کولر گازی جنرال گلد GG-S24000 PLATINUM

کولر گازی جنرال گلد با گاز مبرد R410 کار می کند، همانطور که می دانید این نوع از کولرهای گازی طرفداران بیش تری دارند. کولر گازی جنرال گلد پلاتنیوم برای مناطق معتدل مناسب است و کولرهای گازی که با گاز مبرد R410 کار می کنند مصرف برق بسیار کمتری دارند.

مشخصات فنی کولر گازی جنرال گلد 24000

  • کشور سازنده: ساخت چین و تکنولوژی تایلند
  • ظرفیت: 24000
  • وزن: 45.6 کیلوگرم
  • گاز مبرد: R410
  • عملکرد: سرد و گرم
  • موتور: T1
  • فضای پشتیبانی: 65 متر
  • کم صدا و کم مصرف
  • مناسب مناطق معتدل و گرمسیر
  • قدرت پرتاب باد عالی
  • مجهز به فیلتر گرد و غبار
  • قابلیت نصب بر روی دیوار
  • سایر اقلام: لوله 5 متری، ریموت کنترل و کابل

مزایای کولر جنرال گلد

از اصلی ترین مزایای کولر گازی جنرال گلد می توان به قیمت مقرون به صرفه، دارا بودن رادیاتورهای مسی با مقاومت بالا و طراحی منحصر به فرد آن اشاره کرد. اما یکی از معایب کولر جنرال گلد نداشتن اینورتر است همچنین شرکت جنرال گلد در ایران گارانتی رسمی ندارد.

قیمت کولر گازی جنرال گلد 24000

اگر به دنبال کولر گازی با کیفیتی هستید که هوای مطبوعی برای شما به ارمغان آورد کولر گازی جنرال گلد 24 هزار انتخاب مناسبی است، قیمت کولر گازی جنرال گلد اصلی با توجه به کارایی آن مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برای استعلام قیمت روز کولر گازی جنرال گلد 24000 میتوانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی  الو تی وی در ارتباط باشید.

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی جنرال گلد 24 هزار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی