کولر گازی جنرال گلد 30 هزار

دسته:

تماس بگیرید

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

کولر گازی جنرال گلد 30 هزار محصولی از شرکت جنرال گلد است که در ظرفیت 30000 در دو مدل موتور سبک (پلاتینیوم) و موتور سنگین (ویتالی) به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که ما در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی کولر گازی جنرال گلد 30000 بپردازیم.

کولر گازی جنرال گلد 30000

این کولر گازی دارای موتوری بسیار قدرتمند با گاز R410a می باشد. کولر گازی های جنرال گلد صدای تولیدی بسیار کمی دارند. گاز R410a از دو گاز R125 و R35 تشکیل شده است. از این کولر گازی میتوان در مناطق گرمسیری استفاده کرد. کولر گازی جنرال گلد 30000 t3 با دارا بودن موتور T3 میتواند محیط های بزرگ را نیز خنک کند. صفحه نمایش لمسی و فیلتر آنتی باکتریال از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

کولر گازی جنرال گلد 30000 ویتالی با گاز مبرد R410A و کمپرسور روتاری به عنوان دستگاه سرد و گرم شناخته شده و از طریق امواج وای فای قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را نیز دارد. اسپیلت جنرال گلد 30000 دارای ظرفیت سرمایشی 8089 وات و توان گرمایشی 9038 وات می باشد.

کولر گازی جنرال گلد 30000 ، قابلیت پرتاب باد تا 18 متر را دارد. همچنین از دیگر ویژگی  های این محصول میتوان به کم صدا بودن، پرتاب باد در جهت و میزان مصرف انرژی پایین اشاره کرد. کولر گازی جنرال گلد برای محیط های گرم و معتدل مناسب می باشد.

ویژگی های کولر گازی جنرال گلد 30 هزار

همانطور که اشاره شد این محصول دارای فیلتر گرد و غبار است و به همین دلیل زمان مکش هوا تمامی ذرات معلق جدا شده و از انتشار آن ها جلوگیری می شود. میتوان هر چند وقت یکبار فیلتر را با مواد شوینده تمیز کرد. این قابلیت به خصوص برای افرادی که بیماری های تنفسی دارند مفید است.

یکی دیگر از ویژگی های مفید کولر گازی جنرال گلد امکان برنامه ریزی آن می باشد به همین دلیل میتوان کولر را قبل از ورود به منزل روشن کرد تا هوای داخل، خنک شود همچنین با تنظیم زمان خاموشی کولر به صورت خودکار کولر خاموش خواهد شد.

کولر گازی جنرال گلد 30 هزار

مشخصات کولر گازی جنرال گلد 30000

  • نوع استفاده: سرمایشی و گرمایشی
  • فضای قابل استفاده: 90 متر مربع
  • پشتیبانی از حالت خواب
  • دارای پره های با کیفیت
  • مجهز به فیلتر گرد و غبار
  • سایر اقلام: ریموت، کابل
  • لوله مسی: 2/3/5 متر
  • تایمر قابل برنامه ریزی
  • پرتاب باد در 4 جهت
  • قدرت پرتاب باد بالا
  • تعداد پنل: 1 پنل
  • کم مصرف
  • کم صدا

مزایا و معایب کولر گازی جنرال گلد

از جمله اصلی ترین مزایای کولر گازی جنرال گلد میتوان به قیمت مناسب، کیفیت بالا، صدای کم، ظاهری زیبا و شیک و بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی برای ساخت محصول اشاره کرد.

یکی از معایب کولر گازی جنرال گلد که برخی از مشتریان اعلام کرده اند مربوط به نمایش برخی از کد های خطا می باشد البته این ارور ها مشکل جدی نبوده و با بررسی تعمیرکار به سادگی رفع خواهد شد.

تشخیص کولر گازی جنرال گلد اصلی و تقلبی چگونه است؟

برای تشخیص کولر گازی جنرال گلد 30000 اینورتر و دیگر مدل های این کولر گازی حتما به برچسب روی دستگاه، مدل و شماره سریال کولر گازی، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش توجه داشته باشید.

قیمت کولر گازی جنرال گلد اصلی

برای استعلام قیمت کولر گازی جنرال گلد 30000 موتور سنگین یا سبک میتوانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی  الو تی وی در تماس باشید.

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی جنرال گلد 30 هزار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی